dilluns, 27 d’abril de 2009

El diccionari de sinònims

Ja fa dies que l’amic, el camarada o company Mastegatatxes em recomana efusivament, de forma vehement o demostrativament que em compri (barrisqui/adquireixi) un diccionari de sinònims.
En Mastegatatxes afirma, postula o asservera que aquesta eina, estri, instrument o utensili m’ha de ser d’imprescindible, indispensable, essencial o obligatòria utilitat a l’hora d’assolir, aconseguir o obtenir un major, superior, òptim nivell, índex o grau en els escrits, aportacions o post a Xisca de Gardi i a la vida en general.
El problema, escull o dificultat principal rau en que cada vegada o ocasió en que s’ha produït la seva recomanació o consell, servidor de vostès no disposava de l’agenda, dietari o memoràndum a mà o abast per tal i a fi d’anotar-ho, apuntar-ho o deixar-ne constància escrita.Així, ara que hi he pensat, assumeixo, m’engatjo i adquireixo el compromís davant vostre i del senyor Mastegatatxes que algun dia d’aquests em faré a mans un diccionari,/glossari de sinònims i antònims, si és que ja no ho he fet. Una altra cosa, assumpte o qüestió serà aprendre, instruir-me o il·lustrar-me respecte al seu correcte ús.

1 comentari:

Salta Matxos ha dit...

Quils va parir, aquesta gent no sé si ens acollonen o ho fan veure...(amb sinònoms, antònims i sa puta mare)

http://alfuniesdiuque.blogspot.com/2009/04/rendeix-te-foraster.html