dimecres, 13 de maig de 2009

6 comentaris:

Sacutell ha dit...

Ara si que t'expliques...!

Comitè d'Orriols ha dit...

Confesso que és el millor post que he escrit mai. Inigualable: parlo de tot i de res, i tot Banyoles i tota la comarca sencera se'n pot sentir representada. Es el meu particular homenatge a tothom i, el més important, a dingú.

Clara ha dit...

Jo vull que parlis de la pitada d'ahir. A youtube la conspiració ja ha esborrat tots els testimonis.

En Samora ha dit...

Benvolguda Clara:
El Comitè d'orriols es pensa que el youtube és una marca de iogurt. De fet no sap ni què és un ordinador. Ell em deixa els escrits, a mà, a la bústia i jo els hi pico i els penjo. El dia que li vaig preguntar si tenia Feisbuc em va contestar: "no ho sé, mira-ho tu mateix allà a la caixa d'eines".
Per la qual cosa, admirada companya, et demanaria que, a poder ser, procuressis plantejar reptes més al seu abast.

Comitè d'Orriols ha dit...

Samora: només una pregunta, o dugues, ja t'han deixat anar? Per quants dies tens la condicional?

En Samora ha dit...

Nooooo... encara en tinc per dies. Passa que ens han posat uifi al mòdul. Aquesta gent em tracta molt bé. No em fan terbaiar, em deixen dormir fins tard, no em cobren el menjar i em renten la roba. Collons, el que purgueu sou els de fora.