dimecres, 21 d’octubre de 2009

Queden entrades

Encara queden entrades de Tots Soms Pops, la mitificació teatral de Xisca de Gardi. Passarà Sant Martirià i passarà el proper cap de setmana, i no volem sentir dingú, però és que dingú, la cosa aquella de "llamamau perquè no m'avisaves que la feien" o "si m'ho haguessis dit, li hauria dit a la tieta Lurdes la que viu a La Bisbal, li hauria fet moooooooooooolta il.lusió" o "fequis que dingú, però és que dingú, em va pa dir ben re". I coses per l'istil. Hi ha una deixadesa molt nostra que és allò de "ja quedaran entrades, no val pas la pena córrer, deixa'm passar abans pel bar a cardar una cervesa". I després et quedes al telentrades cardat i ben cardat. Els de Xisca de Gardi, que dingú es pensi el contrari, no tenim pas comissió en això del teatre, però el que no volem és tenir problemes. Quedeu avisats, l'obra és bona perquè està feta amb textos nostres, és bona perquè està dirigida per L'Oli que és garantia i rigor, està interpretada per uns actors de campanetes i té un bona escenografia- antes en deiem decorat- i bones llums i uns videos que els ha fet el Gallegu. Xisca de Gardi és al Municipal de Banyoles de dijous a dilluns d'aquesta setmana i la setmana que ve. Així que els que volgueu, aprofiteu. Vet aquí.

3 comentaris:

Nuri ha dit...

Jo, com que aquesta setmana ja tinc feina a la barraca de la Falç, hi aniré la setmana vinent a veure-la.

Salta Matxos ha dit...

All you need is pops!

Cesk ha dit...

jo ja la tinc per l'ultima funció, perqué fonts ben informades diuen que pujaran a escena farts de vi...