dilluns, 7 de juny de 2010

Eymeric de nou entre nosaltres

Oh, cordons!

No puc pagar més la hipoteca del sarcòfag i m'han desnonat, aquests brètols del Fons Monetari Internacional! I, que faré, ara que torno a ser de nou a Banyoles, després de tants segles?

Primer, m'hauré de presentar, per tal que tothom reconeixi el què em deu: jo sóc aquell que es va esllomar lluïtant per una Carta Municipal contra l'abat de Sant Esteve perquè deixés una mica de llibertat als banyolins de llavors.

I vosaltres, els seus descendents, sóu el què sóu pels meus desvels...O sigui, que amb respecte!

I ara que ens coneixem, aprofitaré per dir-vos tot el què heu fet malament en aquests set-cents anys, i el què seguiu potinejant amb la meva vila. Ja veureu, la què us vé a sobre...

2 comentaris:

professor ha dit...

Qui és aquest fantasma que es presenta sense més i ja vol donar-nos ordres? Que se'n vagi a pastar fang!

Salta Matxos ha dit...

Ah, Benvolgut Eymerich..

Vigila que no s'aixequi també el nostre Vallespirans que tornareu a suar de valent...

De passada, llegeix una mica a en Reyes que ha escrit alguna coseta sobre la teva persona